Category:St.-Johannes-Kapelle (Münster)

From Wikimedia Commons, the free media repository
Jump to navigation Jump to search
<nowiki>St.-Johannes-Kapelle; St.-Johannes-Kapelle (Münster); église allemande; kishë; church building in Münster, Germany; كنيسة في ألمانيا; Kirchengebäude in Münster (Westfalen); kerkgebouw in Duitsland</nowiki>
St.-Johannes-Kapelle (Münster) 
church building in Münster, Germany
Upload media
Instance of
Named after
Dedicated to
LocationMünster, Münster Government Region, North Rhine-Westphalia, Germany
Architectural style
Map51° 57′ 57.24″ N, 7° 37′ 28.99″ E
Authority file
Edit infobox data on Wikidata
Deutsch: Die St.-Johannes-Kapelle in Münster, erbaut Anfang des 14. Jahrhunderts, war die Kirche der Johanniter-Kommende. 1810 wurde sie profaniert. Nach dem Zweiten Weltkrieg wurde sie von der evangelischen Apostelkirchengemeinde wiederhergestellt und in Gebrauch genommen.

Media in category "St.-Johannes-Kapelle (Münster)"

The following 7 files are in this category, out of 7 total.